ضد انقلاب کسانی هستند که کشور را به این روز انداخته اند

ضد انقلاب کسانی هستند که کشور را به این روز انداخته اند

 

ابوالفضل قدیانی از اعضای ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی اول اسفند سال جاری جهت تفهیم اتهام برای ششمین پرونده ی خود با همان اتهام پرونده های قبلی، یعنی نگارش نامه های سرگشاده به رهبری، به بازپرسی مقدسی اوین احضار شده بود ضمن امتناع از پاسخگویی به سوالات بازپرس تاکید کرده است که ضد انقلاب کسانی هستند که کشور را به این روز انداخته اند.
به گزارش  کلمه، “اجتماع و تبانی نا‌نوشته”، “نشر اکاذیب”، “تبلیغ علیه نظام” و “توهین به رهبری” چهار اتهام جدید این مبارز سیاسی پیش و پس از انقلاب است که به خاطر نگاشتن نامه‌های انتقادی به رهبری به وی تفهیم شده است.
بر اساس این گزارش این زندانی سیاسی در بازپرسی اعلام کرده که به دلیل نا‌مشروع و غیرقانونی دانستن دادگاه‌های امنیتی هیچ دفاعی از خود نخواهد کرد.
در این جلسه بازپرسی، بازپرس به این مبارز رژیم ستم شاهی گفت: چرا همسو با ضد انقلاب، خطاب به رهبری، وی را مستبد خوانده است.» قدیانی نیز  با تاکید بر اینکه رهبری مستبد است و حکومتی استبدادی را اداره می‌کند، گفته است: “کسی که می‌گوید آقای خامنه‌ای مستبد است، ضد انقلاب نیست. کسی که با مدیریتش کشور را به اینجا رسانده، ضد انقلاب است. کسی که با حمایت از تقلب در انتخابات باعث روی کارآمدن آدم بی‌لیاقتی همچون احمدی‌نژاد و دلسردی دوستداران انقلاب شده است. کسی که دلسوزان نظام را به زنجیر و حبس و حصر کشیده و یا وادار به سکوتشان کرده، ضد انقلاب است.”
این زندانی سیاسی وقتی با پافشاری بازپرس برای نوشتن دفاعیاتش روبه رو شد خطاب به وی گفت: “مگر دفاعیات من تاثیری هم در محتویات کیفرخواست دارد؟ شما هم که در عمل بازجو هستید نه بازپرس. شما مطیع و گوش به فرمان نهادهای امنیتی هستید، چه کاری به دفاعیات من دارید؟‌‌ همان گونه که به شما دستور داده‌اند پرونده تشکیل داده و به دادگاه ارسال کنید.”
او همچنین افزود: “قضات دادگاه‌های امنیتی تبدیل به مزدوران نهادهای امنیتی شده‌اند پس به احضار امثال من نیازی وجود ندارد هر حکمی که به شما دستور داده‌اند صادر کنید.”
ابوالفضل قدیانی در انتها از امضای برگه‌های قضایی امتناع کرده و به زندان بازگشته است.
این فعال سیاسی که به طور غیر قانونی و بدون هیچ حکم قضایی به زندان قزل حصار تبعید شده است در حال حاضر به خاطر نارسایی قلبی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان پارس بستری است.
ششمین پرونده ی ابوالفضل قدیانی به دلیل نگارش نامه هایی به رهبری از داخل زندان در شرایطی ادامه دارد که وی یک سال محکومیت خود را آذر ماه سال ۹۰ به پایان رسانده بود و همان زمان باید آزاد می شد.
وی اردیبهشت سال جاری، وقتی به شیوه ای فریب کارانه و به بهانه ی اعزام به بیمارستان و به دلیل انتشار نامه ۹ دی خطاب به رهبری، به دادگاه برده شده بود با اعلام این مطلب که دادگاه شما غیر قانونی است و تحمل زندان شما نیز تغییری در عقاید من ایجاد نخواهد کرد، به قاضی گفته بود: “بزرگترین مبلغ علیه جمهوری اسلامی آقای خامنه ای است. هم ایشان که در شهر قم مردم ایران را میکروب دانست. اوست که با عملکرد خود بزرگترین ضربه را به نظام وارد کرده است. اوست که کشور را ویران کرده و در دوران رهبری و مدیریتش دزدی ۳ هزار میلیاردی رخ داده اما به جای پذیرش اشتباهش در حمایت از دولت مستقر، از معترضین دزدی ۳ هزار میلیاری می خواهد که قضیه را کش ندهند.”
آقای قدیانی در آن زمان نیز بی‌اعتنا به حیرت و عصبانیت شدید قاضی مقیسه، جلسه دادگاه را به جلسه محاکمه متقابل دستگاه قضایی و مسئولان حاکمیت فعلی، و تریبونی برای اعتراض مجدد به عملکرد رهبری تبدیل کرده و گفته بود: این دادگاه غیر قانونی است، شما هم غیر قانونی و قانون شکن هستی و با برگزاری این دادگاه مرتکب فعل مجرمانه شده ای و مطمئن باش روزی به همین جهت محاکمه خواهی شد.”
وی ادامه داده بود که من ۵۰ سال عمر خود را مبارزه نکرده ام که امروز آقای خامنه ای این گونه با خودکامگی سلطنت کند. آیا امروز دستگاه قضایی که قاضی القضاتش خود را فرمان‌بر رهبری می داند، می تواند آقای خامنه ای را به دادگاه بیاورد و به شکایت من از او رسیدگی کند؟”
آقای قدیانی زندانی سیاسی ۶۷ ساله که در سال ۱۳۸۸ بازداشت و به اتهام تبلیغ علیه نظام به یک سال حبس محکوم شده بود، از مبارزان سیاسی قبل از انقلاب بوده که در دوران ستمشاهی نیز ۴ سال زندان و شکنجه را تحمل کرده است.

 

Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 نظرات

Leave a Reply

نظرات و پیشنهادات شما در مورد این مطلب و خبر