اظهارات جدید احمدی نژاد درباره ولایت فقیه



محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران، با بیان اینکه هیچ کسی‌ نمی‌‌تواند تعیین کند که چه کسی‌ بهشتی‌ و یا جهنمی است، گفت که فقط خداوند و قلب همان انسان می‌‌داند
او در بخش دیگری از سخنان خود در دیدار با مسئولان  ستاد عالی و فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گفت: "اگر ما دارای یک اندیشه جهانی که بتواند جهان را به سمت سعادت هدایت کند نباشیم، داخل ایران را هم نمی‌توانیم اداره کنیم." 
احمدی نژاد با ذکر این نکته که ولایت فقیه جبهه‌ سیاسی برای عده‌ خاصی‌ نیست که خود را پشت آن مخفی کنند و بازی‌های انتخاباتی خود را پیش ببرند، اضافه کرد: "بحث امامت و ولایت فقیه بحث‌های مبنایی و متعالی است و نباید در سطح کارهای دم دستی آن را پایین آورد."  
او همچنین  گفت که زمانی‌ عده‌ای خود را طرفدار بازار معرفی کردند و عده‌ای ديگر طرفدار مستضعفين، ولی در واقع هيچ کدام به واقع طرفدار بازار يا مستضعفين نبودند
 گفتنی است طی‌ روز‌های گذشته بسیاری از روحانیون دانش مذهبی‌ احمدی نژاد را زیر سوال بردند و از جمله اعلام کردند بیان مساله "رجعت" هوگو چاوز نشان از بی‌ سوادی او در زمینه مسائل مذهبی‌ دارد.
Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 نظرات

Leave a Reply

نظرات و پیشنهادات شما در مورد این مطلب و خبر