هشدار احمدی‌نژاد به مقام‌های جمهوری اسلامی : پرونده شما را بالا بزنم جایی دربین ملت ایران نخواهید داشت

محمود احمدی‌نژاد با اعلام اینکه از سوی گروهی تهدید به برخورد شده است٬ خطاب به این گروه که نامی از آن‌ها نبرده گفت: شما عددی نیستید در برابر ملت که بخواهید برخورد کنید.

به گزارش ایسنا و ایرنا٬ آقای احمدی‌نژاد این مطلب را روز دوشنبه (دوم اردیبهشت) در جریان یک سخنرانی در جمع گروهی از مردم شهر هفتکل بیان کرده است.

مهمترین گزاره‌های سخنرانی احمدی‌نژاد:

● {خطاب به تهدید کنندگان} اگر گوشه پرونده هر کدام‌تان را بالا بزنیم، دیگر جایی در بین ملت ایران نخواهید داشت.

● عده‌ای تصور می‌کنند از آسمان به زمین افتاده‌اند، همه کار‌ها را آنها بلد هستند و می‌توانند برای ملت تصمیم بگیرند.

● برای من پیغام می‌فرستند که رویت را زیاد کنی پدرت را در می‌آوریم؛ در پاسخ می‌گویم اشکالی ندارد ما تا پای جان در خدمت ملت، راه امام و ولایت هستیم.

● می‌گویند با شما برخورد می‌کنیم. برخورد کنید، شما در مقابل ملت، عددی نیستید که بخواهید برخورد کنید.

● اینکه عده‌ای جمع شوند و خود را بالا‌تر و ارباب مردم بدانند، گروه، دسته و باند درست کنند، تلاش دولت و ملت تنها برای پر کردن جیب چند نفر باشد، این گونه نیست.

● جمهوری اسلامی ایران برای این است که نه در داخل و نه در خارج در مقابل ظلم و تبعیض سکوت نکند.

● می‌گویند چرا جلوی فلان کس را گرفتی؟ ما برای این رییس جمهور شده‌ایم که جلوی فساد و نامردی‌ها را بگیریم.

● می‌گویند که چرا آخر کار سفر می‌روی؟ آیا آخر کار و یا اول کار با هم فرقی دارد؟ ما باید در راستای خدمت به مردم، عدالت و آبادانی حرکت کنیم و تلاش کنیم.

● اینکه عده‌ای امکانات بیشتر بخواهند و خود را ارباب مردم بدانند و خیال کنند که تمام ملت باید در خدمت آن‌ها باشد، این تصور درست نیست. کشور باید در اختیار تمام ملت باشد.

● برخی می‌گویند چرا حرف‌هایی می‌زنید که توقع مردم بالا برود در حالی که ما رییس‌جمهور شدیم که حق مردم را به مردم بدهیم، در برابر فساد و ظلم سکوت نکنیم و جلوی فساد را بگیریم
Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 نظرات

Leave a Reply

نظرات و پیشنهادات شما در مورد این مطلب و خبر