هشدار خامنه‌ای نسبت به هرگونه اعتراض در انتخابات آینده


خبرگزاری هرانا - آیت‌الله خامنه‌ای "ساز و کار" انتخابات در ایران را "بسیار مستحکم" توصیف و هر گونه اعتراض نسبت به انتخابات را رد کرد.

به گزارش رادیو فرانسه، رهبر جمهوری اسلامی که صبح امروز در دیدار جمعی از کارگران ایران درباره انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در این کشور سخن می‌گفت، اظهار داشت: "اعتراضاتی که در گوشه و کنار می‌شود، واقعا بیجاست."

همچنین در حالی که در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران، بسیاری نسبت به رد صلاحیت اسفندیار رحیم مشایی نامزد دولت و همچنین نامزدهای اصلاح طلبان ابراز تردید می‌کنند، آیت الله خامنه‌ای از شورای نگهبان دفاع کرد و گفت: "تشخیص شورای نگهبان، تشخیص انسانهای عادل و بصیر نسبت به صلاحیت‌هاست."

آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی نسبت به تعدد نامزدهای انتخابات آتی ریاست جمهوری در ایران اعتراض کرد و گفت: "کسانی که داوطلب می‌شوند در محاسبات خود اشتباه نکنند و بدانند عرصه مدیریت اجرایی کشور یعنی چه."

تا کنون چهره‌های سیاسی بسیاری که اغلب آن‌ها از جناح طرفدار آیت الله خامنه‌ای هستند، برای نامزدی در انتخابات آینده اعلام آمادگی کرده‌اند.

رهبر جمهوری اسلامی همچنین تاکید کرد: "انتخابات در وقت مقرر انجام خواهد گرفت."

این اظهارات آیت الله خامنه‌ای در حالی است که احتمال آن می‌رود در صورت رد صلاحیت نامزد دولت از سوی شورای نگهبان، محمود احمدی‌نژاد نسبت به برگزاری انتخابات تعلل کند.

به تازگی حسین مظفر معاون نظارت رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت که: "متاسفانه قانون انتخابات توسط وزارت کشور تا کنون اجرا نشده است و در این خصوص خبرهای خوبی به ما نرسیده و در اجرای قانون تعلل ورزیده شده است."

مظفر ادامه داد: "اینکه گفته می‌شود شاید فتنه جدید قبل از انتخابات باشد آثارش همین است که دولت در اجرای قانون کوتاهی می‌کند و دولت یک بازی خطرناکی را انجام می‌دهد. براید

Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 نظرات

Leave a Reply

نظرات و پیشنهادات شما در مورد این مطلب و خبر