و پایان سناریوی اول اکبر هاشمی و مشایی دقایق پایانی وارد ستاد انتخاباتی شدند

آخرين روز از ثبت‌نام داوطلبان کانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري يازدهم با ثبت‌نام همزمان هاشمي رفسنجاني و مشايي پايان يافت
داوود احمدي‌نژاد، جواد اطاعت، محمدباقر قاليباف، پرويز کاظمي و محمدحسن ابوترابي‌فرد، علي‌اکبر جوانفکر، ابراهيم اصغرزاده، ابوالحسن نواب، طهماسب مظاهري، مسعود پزشکيان، علي‌اکبر ولايتي، منوچهر متکي، رامين مهمانپرست، محمد شريعتمداري، سعيد جليلي ، صادق خليليان، قديري ابيانه، محمدرضا رحيمي، هاشمي رفسنجاني،http://www.aryanews.com/UpLoads/Picture/International01/international22/20130511185718408.jpg
اسفنديار رحيم مشايي از جمله چهره هاي شاخصي بودند که در روز پاياني ثبت نام کردند.

هاشمي رفسنجاني:آمده‌ام خدمت کنم

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام که براي ثبت‌نام در انتخابات رياست جمهوري در ستاد انتخابات کشور حضور يافته بود، گفت: آمده‌ام خدمت کنم و مردم هم حق دارند من را انتخاب کنند يا نکنند.
آيت‌الله هاشمي رفسنجاني با اشاره به ثبت‌نام خود، در انتخابات رياست جمهوري گفت: آمده‌ام خدمت کنم و اين مردم هستند حق دارند که من را انتخاب کنند يا نه.
آيت‌الله هاشمي رفسنجاني همچنين گفت که شعارم را الان نمي‌گويم
Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 نظرات

Leave a Reply

نظرات و پیشنهادات شما در مورد این مطلب و خبر