بشار اسد اسرائیل دوباره حمله کند به تل‌آویو حمله می‌کنیم

رئیس جمهور سوریه امروز اعلام کرد در صورتی که اسرائیل بار دیگر به خاک سوریه تجاوز کند، به معنای اعلام جنگ خواهد بود و سوریه این اقدام را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت. 


به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست  "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه امروز (دوشنبه) اعلام کرد که در صورتی که اسرائیل بار دیگر به خاک سوریه تجاوز کند، به معنای اعلام جنگ خواهد بود و سوریه این اقدام را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

روزنامه کویتی "الرای" به نقل از یک منبع آگاه نوشت: اسد با صدور پیامی از طریق مسکو به واشنگتن اطلاع داده است در صورتی که اسرائیل بار دیگر به خاک سوریه حمله کند، دستور استفاده از موشک‌های زمین به زمین و زمین به هوای این کشور علیه اسرائیل را بدون اطلاع قبلی صادر خواهد کرد.

شبکه خبری لبنانی "المیادین" نیز به نقل از یک مقام بلندپایه سوریه تاکید کرد که ارتش این کشور پس از حمله هوایی اسرائیل موشک‌های خود را به سمت سرزمین‌های اشغالی نشانه رفته است.
این در حالی است که "عمران الزغبی" وزیر اطلاع رسانی سوریه روز یکشنبه اعلام کرد که حملات هوایی اسرائیل علیه مواضع سوریه در حومه دمشق "تمام گزینه‌ها را ممکن ساخته است
Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 نظرات

Leave a Reply

نظرات و پیشنهادات شما در مورد این مطلب و خبر