ایران یکپارچه در جشن و سرور راهیابی تیم ملی ایران به جام جهانی 2014 برزیل

ملی پوشان فوتبال ایران در اخرین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل با ارائه یک بازی حساب شده توانستند تیم کره با نتیجه یک بر صفر شکست دهند و به جام جهانی صعود کنند مردم ایران پس از صعود ایران به جام جهانی یکبار دیگر موج شادی را به خیابانها برگرداندند و یکپارچه صدای شعار ایران ایران سر داده اند 

پایگاه خبری دادجویان آزادیخواه رزمگاه کماندو ایران به نوبه خود این پیروزی غرور آفرین را به ملت شریف ایران و ملی پوشان تبریک و شاد باش میگوید


بازتاب سعود تیم ملی ایران در سایت فیفا

سایت فیفا به پیروزی تیم ملی ایران در آخرین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 در قاره آسیا که سهمیه صعود مستقیم به این رقابت‌ها را برای شاگردان کارلوس به ارمغان آورد، اشاره کرد.فیفا با اشاره به رجزخوانی‌هایی که پیش از دیدار دو تیم میان سرمربیان دو تیم صورت گرفت نوشت: پس از پیروزی استرالیا برابر عراق و صعود این تیم به جام جهانی 2014، ایران در یک بازی انتقام جویانه در شهر اولسان کره جنوبی، تیم ملی این کشور را با نتیجه یک بر سفر شکست داد تا در صدر جدول گروه A قرار بگیرد. ایرانی‌ها با این پیروزی لحظات پراضطراب سختی را به میزبان خود که هر لحظه انتظار شنیدن خبری جدید از تاشکند در خصوص نتیجه بازی ازبکستان برابر قطر داشت، تحمیل کرد.
در ادامه این گزارش آمده است: مهاجمان کره چندین بار رحمان احمدی دروازه‌بان تیم ملی ایران را محک زدند اما هرگز راه به جایی نبردند. کره جنوبی با وجود تسلط بر بازی در نیمه نخست، در خلق موقعیت‌های جدی روی دروازه ایران مشکل داشت به خصوص در نیمه دوم که ایران بازی را با انگیزه‌تر شروع کرد و به لطف اشتباه کیم یونگ گیون، مدافع کره جنوبی توسط رضا قوچان‌نژاد به گل رسید.
فیفا همچنین نوشت: ازبک‌ها در نیمه دوم بازی با قطر 5 گل به میهمان خود زدند اما باز هم نتوانستند به هدف خود که زدن 7 گل و کسب تفاضل گل بهتر نسبت به کره جنوبی بود برسند تا چشم به مرحله پلی‌آف و بازی با تیم سوم گروه B بدوزند. به این ترتیب غول‌های آسیا، ایران، کره جنوبی و استرالیا در کنار ژاپن که دو هفته پیش صعودش را قطعی کرده بود، به عنوان تنها تیم‌هایی که تاکنون صعودشان به مرحله نهایی جام جهانی 2014 را قطعی کردند، بلیت سفر به برزیل را به دست آوردند.
Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 نظرات

Leave a Reply

نظرات و پیشنهادات شما در مورد این مطلب و خبر