نام «احمدی نژاد» فیلتر شد

از صبح دیروز پیامک هایی که حاوی نام رئیس جمهور باشند،ارسال نمی شود.بعضی از کاربرانی که امروز کلید واژه «احمدی نژاد» را از طریق پیامک ارسال کرده اند،تایید ارسال گرفته اند اما پیامک آنها به مقصد نرسیده است.البته این اتفاق ظاهرا در همه شماره ها نمی افتد،اما نمونه های آزمایش شده فیلتر شدن نام «احمدی نژاد» را تایید می کند.


بعضی از سایت های ارائه کننده خدمات ارسال پیامک انبوه از چند روز قبل هشدارهایی در مورد اختلال در سامانه پیامک همراه اول داده اند.یکی از این سایت ها نوشته است:«با توجه به اختلال پيش‌آمده در خدمات شرکت همراه اول، خواهشمند است در صورت امکان پيامک‌ خود را پيش از ارسال انبوه، دست‌کم يکبار به صورت تستی به يکی از شماره‌های همراه اول ارسال و از رسيدن آن به گوشی اطمينان حاصل نماييد و پس از آن اقدام به ارسال پیامک گروهی نمایید.»

فیلتر شدن برخی از کلمات در مقاطع خاص مسبوق به سابقه است.برای نمونه چند ماه قبل و در اوج بحران سکه و طلا تمام کلمات مربوط به این حوزه خبری در پیامک ها فیلتر شدند
Tags:

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

1 نظرات

  1. بهرام که یک عمر میگرفت دیدی که چگونه گور بهرام گرفت .
    دنیا ذره ای از دار مکا فات است.

Leave a Reply

نظرات و پیشنهادات شما در مورد این مطلب و خبر