درخشش ستارگان مشرق زمین در سالروز تصویب اولین مرکز ورزشی رزمی خاورمیانه

سپیده بیان نام ایزد منان پروردگار ایرانیان و جهانیان

سرزمین من سرزمین مردان ایستاده ایست که کوهها در برابر پایمردیشان قد خم میکنند و جنگلها و رودها آوای دلاوریشان را همواره زمزمه میکنند . سرزمین من سرزمینیست که دریاهایش به ساحلی پر از رادمردان مباهات میکنند . و چه تلخ است که اهریمن در لباس خودی و پاسدار این سرزمین سعی در تیشه زدن به ریشه این درخت تناور دارد . با سپاس فراوان به درگاه ایزد منان و قدردانی از تمامی تلاشگران پایداران  رزمگاه  کماندو ایران . 




مراسم بزرگداشت سالروز ۲۵مرداد ماه روز تصویب رزمگاه کماندو ایران و درخشش خورشید کمان در میان شدیدترین تدابیر امنیتی و سنگ اندازیهای نیروهای امنیتی و انتظامی با نهایت زیبایی نظم و شوری خاص برگزار گردید. شگفتا که رادمردان این سرزمین از سوی کسانی که خود را مجریان قانون و بانیان اجرای عدالت میدانند مورد حمله و آزار قرار گرفته و راههای عبور ایشان به مرکز آموزش رزمگاه کماندو ایران بدون دلیل و غیرقانونی توسط نیروی انتظامی بسته  میشود . درود بر بزرگ سبز پوش کمان ، درود بر عشق والای یاران کمان .به امید روزهای روشن و آزادی در سرزمین پاکمان


گذری بر مراسم با شکوه 25 مرداد ماه سال 1393

  
Tags: , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

1 نظرات

  1. درود بر یکیتای بزرگ و همه رهروان راه درستی و راستی

Leave a Reply

نظرات و پیشنهادات شما در مورد این مطلب و خبر