ممانعت مسئولین زندان قائم شهر از درخواست زندانیان جهت اعزام به پزشکی قانونی

با توجه به گزارشات رسیده از زندان قائمشهر با گذشت نزدیک به دو هفته از درگیری و بازداشت نگهبان و سهامداران شرکت تعاونی یاوران دهکده کمان توسط نیروهای امنیتی ایران هنوز آثار ضرب و شتم روی بدن آنان به وضوع مشاهده میشود ، نامبردگان از مسولان زندان قائمشهر درخواست اعزام به پزشکی قانونی جهت برسی و تایید  آثار ضرب و شتم توسط نیروهای ویژه  و اطلاعاتی ایران را داشتند که متاسفانه با مخالفت مسولین زندان و از جمله دادستان سوادکوه مواجه شده اند

  با توجه به گزارشاتی که بدست ما رسیده دو تن از مامورین که به شدت در ضرب و شتم کردن نقش و سهم داشته اند به نامهای  ( یاری ) و ( خادمی )  میباشند . بر اساس قوانین قضایی ایران در هر گونه درگیری حتی بازداشت شدگان هم میتوانند از ضرب و شتمی که شده اند به دادگاه شکایت برده تا برسی قانونی انجام گردد به نظر میرسد در رابطه با این پرونده دادستان و کلیه مسولان قضایی استان در حال تهیه و تدارک دادگاه های فرمایشی هستند .
Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

1 نظرات

  1. لعنت خدا براینها که هیچ چیز برای ایران نگذاستند

Leave a Reply

نظرات و پیشنهادات شما در مورد این مطلب و خبر