چه کسانی تاب و تحمل دیدن اینهمه نیکی و پاکی را در رزمگاه کماندو ایران نداشتند ؟

یاد میکنیم به نیکی خدای را که با یاد او دلها آرام گیرد

درود و سلام بی پایان بر پیامبر اکرم و خاندان پاکش یافتن نیکیها و جستن پاکیهاست و در این زمانه پر درد و رنج که این نایاب است ما همواره از بزرگان والا مقام میخوانیم و یادشان دارویی بر زخمهای دلهاییست که از ناجوانمردی نابخردان شکسته و زخمی میسوزد و میگدازد .  روزها و شبهایی را بیاد داریم که با شور و اشتیاقی ویژه بدون ذره ای احساس خستگی و دلزدگی در کنار هم و بفرمان و راهنمایی بزرگمردی والا با تمام توان میکوشیدیم تا به فردا برسیم و آنچه در دلهامان و توان بازوان و پایداری گامها داشتیم و آموخته بودیم در نمایشی نیک در هوایی آکنده از مهر و دوستی نیک با یاد یکتای توانا و آراستگی و پیراستگی والا بنمایش بگذاریم . گرمای روزهای مرداد و تیرگی شبهای خستگی از بیداد هرگز ما را دلزده و وا مانده نکرد چرا که پیش روی ما بزرگمردی با پایمردی روان بود .همو که همگی ما ایستادگی را در رفتارش و وارستگی را در کلام آمیخته با یاد نیک و آوای پاک خواندن قرآنش فرا گرفتیم .



حرکتمان عاشقانه و با مهری راستین بود و دلها بدون هیچ چشمداشت مادی همراه و همسو . نه به این نوشتار که گفتار دوست و دشمن پس از دیدار در این روز اینچنین بود . حضورمان در جایگاهی پاک بود با دیوارهایی بر هم چیده شده از عشق و دوستی و ساختمانهایی برپا شده با سر دادن آوای نیک درستی و راستی در میان نهاد و طبیعت زیبا . گردهمایی جوانانی نیکجوی از سراسر کشور که حال با گذشت سالیانی از تکرار این مراسم پر شور و عشق پای خانواده ها و هواداران بسیاری از سراسر کشور حتی چند روز پیش از آغاز مراسم ۲۵مرداد به جایگاه سبز گشوده شده بود . هرچه مینگرم همه نیکی و پاکی همراه با یاد کردن حق در همه مراحل و حالات میبینم . مراسمی که بینندگان را از شگفتی توانمندی بالای جوانان این مرز و بوم به شگفتی بزرگواری و پایمردی نیکمردی از تبار نیکان ایران زمین میرساند و همه اینها بدون حتی اندکی یاری از سوی مسوولین و دست اندرکاران ورزش این کشور و یا دیگر دست اندرکاران و فقط با یاری خانواده ها و هواداران و هدایت استاد بزرگوار انجام میشد. چه کسانی تاب و تحمل دیدن اینهمه نیکی و پاکی را نداشتند که اینگونه تاخت و تاز بی رحمانه و ددمنشانه بر این جایگاه پاک و نیکان را آغاز نمودند . در زمانه ای که بیشتر جوانان با تأثیر گرفتن از فرهنگ منحط غرب بسمت بی بند وباری کشیده شده اند


چرا و چگونه مسوولین این مملکت تاب و توان دیدن جایگاهی نیک که جوانان بسیاری با حضور و آموزش حرکات زیبای رزمی و یادگیری فنون امداد ونجات در کنار آموزشهای معنوی و قرائت آیات پاک قرآن مجید و مفاهیم دین مبین اسلام داشتند را در خود ندیدند؟ این ناجوانمردان از چه کسی حمایت میکردند که دستور ویرانی و دور کردن جوانان نیکجوی خانواده ها و هواداران را از این جایگاه آنهم بگونه ای بسیار ناجوانمردانه و ددمنشانه صادر کردند؟ چه کسی از این حرکت و ویرانی سود میبرد جز کسانی که در فکر نابودی این آب و خاک و گمراه کردن و به بیراهه کشیدن جوانان این مرز و بومند . عجیب است که مسوولین قضایی و انتظامی منطقه باید حافظ نظم و امنیت و اجرای قانون در منطقه باشند اما خود با زیر پا نهادن تمام قوانین انسانی شرعی و مدنی بدون هیچ دلیل محکمه پسند و مستدل با تمام توان دست به تخریب جایگاه پاکی که هیچکس سابقه ای حتی کوچک مبنی بر تخلف از قوانین کشور و یا نافرمانی حق تعالی از آن سراغ ندارد زده و نیروهای مخلص و پرتلاش آنرا بی هیچ جرم و گناهی بدون توضیح ماهها به بند میکشند . چه توضیحی میتوان برای این اتفاقات نامیمون داشت جز اینکه این ناجوانمردیها از سوی کسانی هدایت شده که تاب و توان بالندگی فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی را ندارند و چه تلاش بیهوده ای میکنند . گیریم که ساختمانها را ویران کرده و ناجوانمردانه به آتش بکشید باید بگوییم که شیعیان به ویرانی و سوختن خانه هایشان عادت دارند. همانگونه که پیش از این کردند .



ما در این سختیها از بزرگان دین و نیکان هر دو سرا ائمه اطهار و معصومین یاد میکنیم و بیاد می آوریم که برای سر دادن ندای درستی و راستی و جستن پاکی چه رنجهای تنهایی و تهمتها کشیدند و در خانه های سوخته و ویران از ظلم نابکاران روزگار سخت گذراندند و از جانها و خاندان گذشتند و رنج اسارت و گذر از پیشگاه گردنکشان بردند اما امروز یاد و نام نیکشان سرلوحه نیکان و نیکجویان است . ای ظالمان و نابکاران ناجوانمرد بدانید که سرنوشتی بهتر از ظالمان گذشته و شاید بدتر انتظارتان را میکشد .شاید ساختمانها و دیوارهای جایگاه سبز را ویران کرده باشید با عشق و مهری که در دلهای ماست چه میکنید ؟ شاید آتش پلیدی درونتان را با زبانه های آتش سوزان در سوختن چوبها و حتی قرآنهای جایگاه سبز نمایش دادید با نور هدایت الهی که در دلهای مومنین هست چه میکنید ؟ و بزودی کسانی که ستم کردند خواهند دانست ...
Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 نظرات

Leave a Reply

نظرات و پیشنهادات شما در مورد این مطلب و خبر