وحشت نیروی انتظامی از حمایت خودجوش مردم منطقه سوادکوه از رزمگاه کماندو ایران

حرکت وحشیانه نیروهای انتظامی با پشتیبانی سپاه پاسداران که به تخریب ساختمانهای اولین مرکز آموزش رزمی خصوصی در خاورمیانه انجامید هنوز بی پاسخ مانده و هیچ نهاد امنیتی و حقوقی در کشور پاسخگوی هواداران رزمگاه و خانواده های افراد بازداشت شده نمیباشد .


درگیریها بصورت پراکنده در مناطق اطراف رزمگاه همچنان ادامه دارد و از سوی دیگر ماموران نیروی انتظامی در شهرهای مختلف کشور بخصوص در استان مازندران افرادی را که کوچکترین نقطه مشترکی با مجموعه رزمگاه دارند را بازداشت و روانه زندان میکند . در یکی از اخرین حملات نیروی انتظامی به هواداران رزمگاه ، ماموران به چند خانه شهرستان بهشهر حمله برده و تعدادی از افراد را به جرم حمایت از مجموعه رزمگاه کماندو ایران بازداشت نمودند . موج جدید درگیریهای ماموران نیروی انتظامی و رزمگاه کماندو از اوائل بهمن ماه آغاز شد که بگفته سرهنگ مرادی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه این اقدامات تا تخریب کامل رزمگاه و بازداشت تمامی اعضای فعال این مجموعه ادامه خواهد داشت . بگفته ایشان رزمگاه در زمین های منابع طبیعی و بصورت غیرقانونی فعالیت مینموده که موارد یاد شده نشان از هدف نیروی انتظامی به انحراف اذهان عمومی نسبت به رزمگاه کماندو دارد .
به شهادت تمامی افراد آگاه و ساکنین روستاهای اطراف رزمگاه ، زمین های مورد استفاده توسط رزمگاه بین سالهای 74 تا 76 توسط بنیانگذار این رشته و بشکل کاملا قانونی خریداری شده و دارای سند میباشد که اسناد مرتبط درجریان بازداشت مسئولین رزمگاه توسط وزارت اطلاعات در سال 87 ربوده و مفقود گردید. در ضمن مجموعه رزمگاه در سال 1376 از سوی سازمان تربیت و بدنی تصویب گردید و در سال 1385 انجمن رزمگاه کماندو از سوی وزارت کشور تصویب شد .
اما دشمنی ها با این رشته ورزشی و مسئولین آن بخصوص استاد باقریان بنیانگذار این هنر رزمی ایرانی زمانی کاملا اشکار شد که مسئولین رزمگاه به درخواست نهادهای امنیتی در کمک به سرکوب معترضان نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال 88 پاسخ رد دادند و دست خود را آلوده به خون جوانان این مرز و بوم ننمودند.اما در روزهای اخیر بگفته مردم روستاهای اطراف ماموران در سطح روستا به فحاشی علیه رزمگاه پرداخته اند و مردم را با ایجاد رعب و وحشت تهدید نموده اند که در صورت حمایت از رزمگاه بازداشت خواهند شد . اما ترس نیروی انتظامی از آنستکه مردم بصورت خودجوش به حمایت از رزمگاه بپردازند و این امر کار ماموران را در درگیری با رزمگاه دشوارتر خواهد نمود . با وجود تمام این اتفاقات تلخ هنوز هیچ سازمانی حقوق بشری و هیچ رسانه ای به انتشار جنایات نیروی انتظامی اقدام ننموده و در این ضمینه سکوت کامل اختیار کرده اند 
Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

2 نظرات

  1. دیگه آخر کاره !

  2. بالای صفحه عکس استاد با لباس رزمی بگذارید ممنون

Leave a Reply

نظرات و پیشنهادات شما در مورد این مطلب و خبر