جنایات و هتک حرمت جمهوری اسلامی ایران


به نام خداوند عظیم و حکیم    به نام خداوند عدل و داد
اکنون در روزی به سر می بریم که سالروز حمله وحشیانه مزدوران رژیم‌ شیطانی جمهوری اسلامی به رزمگاه کماندو ایران است. جایگاهی که حدود سه دهه گذشته توسط استاد باقریان تاسیس گردید تا مکانی باشد  برای تمام جوانانی که
در جستجوی درستی و راستی و آگاهی از پیشینه پر افتخار و با شکوه میهن سرافراز خود بودند. استاد عبدالحمید باقریان با آمیختن درستی وراستی وآئین های زیبا و وارسته باستانی ایران عزیز با حرکات رزمی پیچیده اولین رشته هنری و رزمی کاملا ایرانی به نام کماندو را بنیان نهاد. او که بعد از گذشت سالها همچنان جراحات جبهه های جنگ برای دفاع از کشور با خود همراه دارد توسط حکومت ظالم درسال ۱۳۸۸ به همراه مربیان این رشته بازداشت شدند تا ایشان را مجبور کنند که نیروهای خود را برای سرکوب مردم در اختیار حکومت قرار دهند،اما مخالفت و ایستادگی استاد باقریان در مقابل خواسته ناجوانمردانه حکومت باعث شد ایشان را ۹ ماه درسلول انفرادی زندانی کنند.
اما خبانت حکومت بدین جا ختم نشد ودرتاریخ ۳ آبانماه ۱۳۹۱با ۲۰۰۰نیروی یگان ویژه و درتاریخ ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۳ بار دیگر مزدوران نیروی انتظامی با پشتیبانی وزارت اطلاعات و نیروهای سپاه پاسداران با تجهیزات تانک ‌مانند و بولدوزر به رزمگاه کماندو یورش بردند وخانه های امید جوانان ورزشکار را ویران کردند.
نکته جالب اینجاست که آنها دروغی بودن ادعای مسلمانی خود را پنهان نکردند و در عملی شیطانی تمامی قرآنها ،کتب مذهبی ،تصاویر و تمثالهای ائمه را به آتش کشیدند تا چهره اهریمنی خود را بیش از پیش نمایان کنند.علاوه بر این اعمال شیطانی اعضا رزمگاه کماندو را بازداشت وپش از ضرب وشتم و شکنجه بسیار در ارگان وزارت اطلاعات چندین ماه دربازداشت موقت زندانی کردند.
Tags: , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 نظرات

Leave a Reply

نظرات و پیشنهادات شما در مورد این مطلب و خبر