انفجار یک پهباد تجسس سپاه بر فراز رزمگاه کماندو ایران


در حالی که خبرها از متشنج شدن و جو امنیتی در منطقه سوادکوه استان مازنداران  در رزمگاه کماندو ایران حکایت دارد ساعاتی پیش صدای انفجاری دوباره در حاشیه رزمگاه کماندو ایران شنیده شد

 با توجه به اینکه کلیه مسیرهای رزمگاه کماندو ایران و سوادکوه در حال بازرسی نیروهای امنیتی حکومت قرار دارد مردم از مشاهده پهبادهای تجسس نظامی بر فراز منطقه رزمگاه کماندو ایران خبر میدهند  گفته میشود  ساعاتی قبل یکی از پهباد های سپاه در حال گشت بر فراز رزمگاه کماندو ایران  منفجر و سقوط کرده  دود ناشی از این انفجار از منطقه شهر نشین سوادکوه هم دیده میشود ماشین های اتش نشانی بسوی رزمگاه در حرکتند  نیروهای امنیتی پس از یک هفته زد و بندهای امنیتی در سوادکوه و بستن کلیه مسیرهای منتهی به رزمگاه کماندو ایران بارها بصورت عجیبی با اتش گرفتن ماشینها و ادوات زرهی خود مواجه شدند از دیشب تا به اکنون صدای شلیک گلوله به دفعات شنیده شده است ترس و وحشت مردم سوادکوه را فرا گرفته است .

 خبرهای تکمیلی به زودی از همین پایگاه خبری ارسال خواهد شد
Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 نظرات

Leave a Reply

نظرات و پیشنهادات شما در مورد این مطلب و خبر