احمدی‌نژاد بودجه دستگاه‌های زیرنظر رهبری را کاهش داد



محمود احمدی‌نژاد در حالی با ۸۴ روز تاخیر و بدون حضور خویش بودجه سال آتی را تحویل مجلس ایران داد که در این بودجه، سهم شورای نگهبان؛ شورای امنیت ملی، سازمان بازرسی کل کشور و برخی دیگر از نهادهای زیر نظر رهبری را کاهش داده است. احمدی‌نژاد همچنین روز گذشته با حمله به صدا و سیما، از دیگر ارگان‌های زیر نظر خامنه‌ای گفت که این سازمان «وبلاگ» نیست.
به گزارش وب‌سایت امنیتی «مشرق‌نیوز» بودجه مجلس (۵۵ درصد)؛ شورای نگهبان (۴۷ درصد)؛ شورای عالی امنیت ملی (۳۸ درصد)؛ و سازمان بازرسی کل کشور (۲۲ درصد)؛ کاهش یافته است.

همچنین در بودجه سال آینده برای مرکز ملی فضای مجازی که با دستور علی خامنه‌ای تشکیل شده، فقط یک میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.

در مقابل کاهش بودجه این ارگان‌های زیر نظر خامنه‌ای؛ بودجه نهاد ریاست جمهوری
۸۲ درصد افزایش یافته است و مطابق لایحه بودجه سال آینده، دولت ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای دبیرخانه جنبش عدم تعهد که مسوول آن اسفندیار رحیم مشایی است در نظر گرفته است.

گفتنی است در ادامه‌ی تنش رییس دولت با ارگان‌های زیر نظر رهبری، روز گذشته، احمدی‌نژاد با حمله به صدا و سیما و با بیان اینکه صدا و سیما با «حزب، سایت و وبلاگ» تفاوت دارد٬ گفت که «باید به جایی برسیم که کسی نتواند در صحت اخبار رسانه ملی تردید کند

احمدی‌نژاد در این خصوص افزوده بود: «رسانه باید مورد اعتماد مخاطب باشد و اگر خبر غیردقیقی منتشر شود٬ اعتماد مردم به صدا و سیما تضعیف خواهد شد .
Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 نظرات

Leave a Reply

نظرات و پیشنهادات شما در مورد این مطلب و خبر