وقوع انفجار در ماراتن بوستون


وقوع انفجار در ماراتن بوستون

بی بی سی:وقوع انفجار در نزدیکی خط پایان ماراتن بوستون ایالت ماساچوست شماری زخمی برجای گذاشته است.علت حادثه هنوز روشن نیست. پلیس هنوز اعلام نکرده که این واقعه بمبگذاری سازمان یافته بوده یا این که سانحه بوده است.امدادگران به محل حادثه در مرکز شهر شتافته‌اند. تحقیقات پلیس نیز آغاز شده است.در پی انفجار، دود سفیدی به آسمان برخاست.پلیس بوستون می‌گوید که می‌تواند وقوع یک انفجار را تایید می‌کند، هرچند گزارش‌های اولیه حاکی از وقوع دو انفجار بوده است.
گزارش‌های اولیه حاکیست که انفجار در یک سطل زباله رخ داده است.بنا بر گزارش‌ها، مسابقه دوی ماراتون هنوز تمام نشده بود که انفجار رخ داد.
شمار دقیق زخمی‌ها هنوز رسما اعلام نشده است.ماراتون بوستون یکی از قدیمی‌ترین مسابقات مارتون دنیاست.هزاران نفر در این مسابقه شرکت کرده بودند که تعداد زیادی از آن‌ها از کشورهای دیگر به غیر از آمریکا هستند.پلیس نیویورک اعلام کرده که در واکنش تدابیر امنیتی در نقاط حساس شهر را تشدید می‌کند
Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 نظرات

Leave a Reply

نظرات و پیشنهادات شما در مورد این مطلب و خبر