حمایت منابع طبیعی از قطع درختان یک هکتار از جنگلهای بکر سوادکوه و تبرئه خاطیان توسط قوه قضاییه!!!!

پس از ماهها پیگیری فعالان محیط زیست و حامیان رزمگاه کماندو ایران در پرونده شکایت علیه قطع کنندگان درختان و متجاوزین به حریم شرکت تعاونی، افراد خاطی مورد تبرئه دستگاه شیطانی قوه قضاییه رژیم آخوندی فرار گرفتند. این نخستین بار در صدور حکم های ظالمانه و شیطانی نیست و در صورت سکوت و عدم همراهی مردم، آخرین آن نیز نخواهد بود.

ابتدا افرادی به سرکردگی شخصی با نام "محمدزمان آقاگلی پالندی" بمنظور قطع درختان سیاه ریشه جنگلهای منطقه بالازیراب سوادکوه (مازندران) راهی اداره منابع طبیعی جهت استعلام و کسب مجوز می شوند(!!!!!). منابع طبیعی با وجود آگاهی از مالکیت زمین توسط مهندس یحیی غفوری راد بعنوان مدیر شرکت تعاونی یاوران کمان، نه تنها در برابر این درخواست گستاخانه مقابله نمی کند بلکه دستور بررسی تعلق زمین به منابع طبیعی یا تحت مالکیت بودن آن را برای صدور حکم بلامانع بودن قطع درختان، صادر می نماید(!!!!!). این در حالی است که اداره منابع طبیعی از مالکیت زمین توسط مهندس یحیی غفوری راد بعنوان مدیر عامل شرکت یاوران کمان واقع در مرکز آموزش رزمگاه کماندو ایران بخوبی آگاه بوده است. این استعلام منابع طبیعی بدین معنی است که در ایران تحت تصرف ملاها، هر کسی به فراخور وسع اش می تواند نسبت به قطع هر تعداد درخت از سرمایه های منابع طبیعی، اقدام نماید!!!!!


این نکته شایان ذکر است که رزمگاه کماندو ایران، ثبت سال 1376، پس از خریداری زمین های روستای متروکه خلیل کلای بالازیراب در اواخر دهه شصت و اوایل دهه هفتاد، از حامیان و حافظان جنگلهای مرکز آموزش و محیط اطراف آن بوده است. چناتکه بارها نیروهای ویژه ورزش رزمی کماندو، طی گشت زنی های شبانه نسبت به مقابله با قاچاقچیان چوب و تخریب گران جنگل اقدام قاطع داشته و در برخی موارد نسبت به دستگیری و تحویل خاطیان به نیروی انتظامی نیز مبادرت نموده اند.


این حفاظت از جنگلها تا زمانی ادامه یافت که وزارت اطلاعات رژیم، حمله و هجوم ناجوانمردانه به رزمگاه را در اواخر دهه هشتاد بدلیل عدم همکاری این نهاد ورزشی در سرکوب مردم، آغاز نمود. بالافاصله پس از تخریب نخستین ساختمان رزمکاه بدستور وزارت اطلاعات در سال 1391 و ممنوع اعلام شدن هرگونه گردهمایی ورزشی و فرهنگی در رزمگاه، سازمان صنایع چوب و کاغذ با حمایت نیروهای مسلح و پشتیبانی اداری از سوی اداره منابع طبیعی، نسبت به ایجاد راههای عبوری از میان نهالها و درختان جهت دسترسی به جنگلهای بکر بالازیراب مبادرت نمود. 


بخش عظیمی از جنگلهای فشرده و بی نظیر منطقه بالازیراب، در نبود یک نیروی مردمی دلسوز و حامی طبیعت زیبای مازندران، با سودجویی سودجویان دولتی و حمایت شیطان صفتان مسلح به ددمنشی و طبیعت ستیزی بر باد فنا رفت. و اکنون، این نیروهای اهریمنی، نه تنها در برابر جهل و سودجویی احمقانه مشتی بی خرد مقابله ننمودند بلکه با صدور مجوز جهت قطع اندک درخت باقیمانده در محدوده تحت مالکیت رزمگاه کماندو و نیز تبرئه قطع کنندگان، ضد ایرانی بودن و دشمنی خود را بوضوح هرچه تمام تر نمایان ساختند.

پاسخ "محمدعلی قبادی گل افشانی" قاضی پرونده شکایت علیه قطع درختان ازین قرار است:


صدور این حکم موجی از خشم و انزجار در میان هواداران رزمگاه کماندو و فعالان محیط زیست برانگیخته و رزمگاه را برای بازپس گرفتن حقوق نادیده گرفته شده شان منسجم تر نموده است.

لازم به یادآوری است که مرکز آموزش رزمگاه کماندو ایران واقع در سوادکوه مازندران، چندین بار مورد هجوم نیروهای مسلح قرار گرفت که آخرین آن 14 بهمن 1394 بود. در این حمله تمامی ساختمانهای بجا مانده از حملات قبلی بطور کامل تخریب و به آتش کشیده شد. این اقدامات ضد بشری جمهوری آخوندی در نشریات حقوق بشر جهان بعنوان یکی از مصادیق بارز نقض حقوق بشر یاد شده است. بی شک، قاضیان و عمله های شیطان رو به زوال رژیم اخوندی باید منتظر چشیدن طعم انتقام حکم های ناعادلانه شان باشند و آن روز بسیار نزدیک است

Tags: , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 نظرات

Leave a Reply

نظرات و پیشنهادات شما در مورد این مطلب و خبر