بازداشت دو تن از موسسین شرکت تعاونی یاوران کمان توسط وزارت اطلاعات و بی خبری از سرنوشت ایشان

صبح امروز دو تن از اعضاء شرکت تعاونی یاوران دهکده کمان  بجهت پیگیری اسیب های وارد آمده به زمین ها و ساختمانهای شرکت در یورش نیروهای انتظامی که چندین بار در سه سال صورت گرفته به کلانتری شهر زیراب مراجعه کرده بودند تا برای چندمین بار شکایت خود را تنظیم کنند اما پس ساعتی توسط ماموران وزارت اطلاعات شهرستان بازداشت و روانه بازداشتگاه این نهاد امنیتی در شهرستان سوادکوه گشتند .
آقایان مهندس یحیی غفوری و مهندس محمدرضا ولی نژاد از سهامداران و موسسین این شرکت تعاونی که پیگیر شکایت از نیروی انتظامی و کسانی که با حمایت دادستانی شهرستان دست به غارت اموال شرکت زدند  ، بودند که به یکباره ماموران وزارت اطلاعات با هماهنگی نیروی انتظامی دست به بازداشت این دو نفر زده و بدون هیچگونه توضیحی ایشان را روانه بازداشتگاه اداره اطلاعات شهرستان سوادکوه کردند.
بنا به گزارش از شهر زیراب از مسیر پلیس راه آزادمهر تا روستای کریکلا چندین ایست بازرسی برقرار شده و جاده جنگلی منتهی به رزمگاه نیز توسط ماموران نیرروی انتظامی مسدود گشته است .
Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 نظرات

Leave a Reply

نظرات و پیشنهادات شما در مورد این مطلب و خبر