ایا اقتدار حکومت ایران این است ؟ + بهمراه کلیپ کوتاه


قدرت پوشالی حکومت ظالمان +!!!



در دو هفته اخیر شاهد درگیری های پراکنده آزادیخوهان رزمگاه کماندو با مزدوران سپاه و اطلاعات و نیروی های انتظامی در سواد کوه مازندران بودیم!
و بنا به گفته شاهدان محلی و آثار و بقایای باقی مانده ، آزادیخواهان رزمگاه موفق به انهدام و به آتش کشیدن چندین خودرو و ادوات سنگین نیروهای امنیتی شدند .
و با وجود شنیده شدن مکرر صدای شلیک‌گلوله ،
تردد بیش از حد نیروهای امنیتی و سپاه در منطقه ،
پرواز مداوم هلی کوپترها و پهبادهای شناسایی سپاه بر فراز رمزگاه کماندوایران،
آتش گرفتن ، انفجار و سقوط شیئی پرنده بر فراز رزمگاه کماندو و متعاقب آن آتش گرفتن منطقه ای از جنگل،
نیروهای امنیتی و سپاه نه تنها موفق به مقابله و دستیابی به مبارزین آزادیخواه رزمگاه نشدند بلکه حتی کوچکترین رد و نشانی از آنها نیافتند.
مزدوران حکومتی برای پوشاندن ضعف و شکست خود ، فرونشاندن خشم خود ، مبادرت به دستگیری وحمله به منازل و  افرادی که کوچکترین ارتباطی با این درگیری ها نداشته اند، کردند!!!!!
در این مورد مهندس غلام رضا تقیان که در زمان وقوع حوادث در چند شهر آن طرف تر در محل کار خود در دانشگاه قائمشهر حضور داشت!!!!!
مهندس یحیی غفوری و مهندس محمد رضا ولی نژاد که در زمان وقوع حوادث در پاسگاه زیراب ، برای طرح شکایت علیه دزدان مورد حمایت مقامات قضایی در جلو چشم مامورین  حضور داشتند!!!!
و مجید مومنی که بنا به شهادت شاهدین در زمان وقوع حوادث،  چندین کیلومتر دورتر در محل کار خود بوده!!!!
و همگی از اعضا هیئت مدیره و کارگر شرکت تعاونی یاوران دهکده بودند . به اتهام شرکت در آتش زدن خودروهای مامورین امنیتی باز داشت و به مکانی نامعلوم انتقال داده شدند.
Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 نظرات

Leave a Reply

نظرات و پیشنهادات شما در مورد این مطلب و خبر