چرا احمدی نژاد رئیس جمهور ایران در ساعات پایانی رای داد ؟

چرا احمدی نژاد رئیس جمهور ایران در ساعات پایانی رای داد ؟

 با توجه به خبرهایی که از سایتهای مختلف بدست ما رسیده است همچنان با گذشت از نیمی از زمان رای گیری انتخابات ریاست جمهوری در ایران  برای رای دادن  دقایقی پیش به  حوزه انتخاباتی  مراجعه کرده و رای خود را به صندوق انداخت

لازم به  ذکر است که احمدی نژاد در انتخابات های قبلی در ساعت اولیه صبح حضور پیدا کرده بود باید دیداحمدی نژاد چرا زمان پایانی را انتخاب برای رای دادن کرده است چرا که در سالهای قبل احمدی نژاد در ساعات اولیه صبح در پای صندوق رای حضور پیدا میکرد این حرکت احمدی نژاد خود حاوی سیگنالها و پیامهایی است که باید از تحلیل گران سیاسی در روزهای اینده شنید

Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

1 نظرات

  1. پس از رد صلاحیت غیر منتظره مشایی، کینه احمدی نژاد به جناح رهبری بیشتر شد. بنابراین احمدی نژاد از همان زمان عزم خود را جزم کرد که اگر قرار است وی و یا هیچیک از یاران وی (مشایی) بر کرسی ریاست جمهوری ننشینند پس بهتر است کسی بر این کرسی تکیه بزند تا بیشترین مزاحمت را برای رهبری و جناح وی فراهم کند.
    و از آنجا که اراء انتخابات باید زیر نظر وزیر تحت نظر وی (وزیر کشور) شمرده شود لذا احمدی نژاد سعی میکند هیچ تخلفی در شمارش آراء بوجود نیاید و به این ترتیب روحانی که نسبت به دیگر کاندیداها دورتر از جناح رهبری است بر کرسی ریاست جمهوری بنشیند.
    هدف احمدی نژاد در حال حاضر فقط مقابله با کسانی است که مشایی را رد صلاحیت کردند و در این راه از هیچ کوششی فروگزاری نخواهد کرد.
    از الان روحانی را بر کرسی ریاست جمهوری ببینید/

Leave a Reply

نظرات و پیشنهادات شما در مورد این مطلب و خبر