هجوم ناجوانمردانه به مرکز آموزش رزمگاه کماندو ایران

دوباره سربازان شیطان در هجومی ناجوانمردانه جایگاه سبز کمان را آماج حملات ددمنشانه و کورکورانه خود قرار دادند چرا که تاب ایستادگی و پایداری رزمگاه کمان را ندارند .اما شیطان و شیاطین غافلند چراغی را که خداوند متعال افروخته هیچکس توان خاموش کردن آنرا ندارد .بکوری شیاطین رزمگاه هرچند زخمی از ظلم و ستم ناجوانمردان انتظامی و امنیتی است اما همچنان پایدار و استوارخواهد ماند .


بنابر اطلاعات بدست آمده از مرکز آموزش رزمگاه کماندو ایران طی روز گذشته بار دیگر نیروهای انتظامی و اطلاعاتی ایران وارد مرکز آموزش شده و دست به اقدامات خرابکارنه و تخریب اموال و شکشتن شیشه ها و تابلوهایی که  مزین به نام و اذکار ائمه معصومین بوده است کرده اند گزارشات حاکی از آن است این اقدام نیروهای امنیتی ایران منجر به دستگیری یک تن از اعضا این مرکزشده است که تا کنون خبری از ایشان در دست نیست واحد خبر رزمگاه کماندو ایران و همه اعضا این مرکزبار دیگر چنین بی حرمتی ها و حتاکی ها را  را محکوم کرده و خواستار آزادی نیروی کماندار شده اند .
Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 نظرات

Leave a Reply

نظرات و پیشنهادات شما در مورد این مطلب و خبر