ضرب شتم فرزند خردسال مجید مومنی توسط نیروهای حکومتی ایران


صدای شیون و گریه های یک زن تنها شنیده میشود چگونه باید از وحشیگریها این حکومت ظالم نوشت و گفت اینکه شبانه منزل یک کارگر ساده را محاصره وجلوی چشمان زن و فرزند خردسالش مرد خانه را به ظن اینکه برخی مبارزان راه ازادی را پناه داده است مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار دهند علیرغم درخواست مشاهده حکم نه تنها حکمی را نشان نداده اند بلکه وحشیانه کل خانه را هجومی وحشیانه بردند و کل خانه را بازرسی کردند آنان از چه چیزی هراس دارند از یک کارگر ساده ؟؟؟؟


یا یک مجموعه عظیم ورزشی یا یک شرکت تعاونی که با مجوزهای رسمی در حال انجام امورات خوشان هستند به هر بهانه ای برای مردم پاپوش درست میکنند و آنان را مورد ضرب و شتم و در زندانها محاکمه های غیابی میکنند کجای دنیا چنین رفتارهای غیر انسانی با یک زن تنها در یک خانه با فرزندش میشود پس از بردن مجید مومنی به جای نامعلوم شنیده شد دوباره نیروهای امنیتی ساعت سه نیمه شب و در دل شب وحشیانه بار دیگر به خانه این کارگر زحمتکش در شرایطی که همسرش تنها بهمراه فرزندش در خانه بود  حمله ور شده  کل منزل ایشان را بازرسی کامل نموده اند حتی به غذای کودک و اشپزخانه ای که تمام رویاهای یک زن جوان در طول روز  انجا خلاصه میشود رحم نکردند و تا جایی پیش رفتند که فرزند دلبندش را جلوی دیدگانش مورد آزار و اذیت های جسمی قرار دهند کدام فعال حقوق بشر باید از اینگونه رفتارها در رسانه ها خبر رسانی کند رسانه های فعال حقوق بشر کجایند چه میکنند ایا آنان هم همصدا با حکومتی ها در جهت منافع شخصی خودشان حرکت میکنند ؟؟؟
آیا این است اقتدار جمهوری اسلامی اینان؟؟؟؟
آیا قدرت نظامی و اقتدار حکومت اینان این است؟؟؟
حمله وحشیانه به زنی تنها و بی پناه و کودکی سه ساله؟؟؟؟
آیا با شکنجه و ضرب و شتم کودکی که قدرت تکلم را هم ندارد اقتدار حکومت جهانی رو نشان می دهید؟؟؟
به راستی کدامین کشور کدامین حکومت کدامین مسلک چنین دیوصفتانه به جنایت و شکنجه زنان و کودکان خردسال اقدام می کند؟؟؟؟
آیا این حکومت خونخوار که از جنایات اسرائیل همیشه فریاد برمی دارد، آیا تا به اکنون که دیده است صهیونیستی به خانه زنی و کودکانی تنها یورش ببرند و شکنجه کنند و تهدید کنند؟؟؟
آنچه خوی حقیقی حکومت دجالان و مزدورانش را آشکار می کند بدن پاره پاره شده کودکی سه ساله است.
وای بر خاموش نشستگان
وای بر نظاره کنندگان جنایات حکومت دجالان

وای بر خوار و ذلیل شدگان اهریمنان

کجاست فریاد عدالت خواهی؟؟؟

کجاست فریاد آزادیخوهان؟؟؟؟

کجاست فریاد رادمردان و ظلم ستیزان؟؟؟؟
Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 نظرات

Leave a Reply

نظرات و پیشنهادات شما در مورد این مطلب و خبر