با وجود شرایط امنیتی فوق العاده ، امروز یک خودروی دیگر نیز در زیراب به اتش کشیده شد


روز شنبه بود که چند خودروی نیروی انتظامی در مسیر منتهی به رزمگاه کماندو دچار حریق شد و بطور کامل در اتش سوخت . پس از آن اتفاق وضعیت فوق العاده در سطح شهر زیراب بخصوص در مناطق منتهی به رزمگاه کماندو ایران از سوی شورای تامین شهرستان سوادکوه اعلام شد .  با تمام تمهیدات و نظارتهای سخت ماموران امنیتی بر عبور و مرور در این چند روز اخیر ، امروز خودروی دیگر نیز در مسیر رزمگاه کماندو و در روستای کریکلا دچار حریق شد پس از این اتفاق سریعا ماشین های اتش نشانی در منطقه حضور پیدا کردند که بگفته اهالی روستا جز اسکلتی سوخته چیزی از خودرو باقی نمانده بود . وزارت اطلاعات عامل این اتفاقات را هواداران و نیروهای رزمگاه عنوان کرده است که پس از چند سال از تخریب ساختمانهای رزمگاه بعنوان انتقام از کرده نهادهای امنیتی دست به این اقدام زده اند . از روز دوشنبه تیم های عملیاتی یگان وِیژه نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات با همکاری با هم مناطق وسیعی از جنگلهای جنوبی شهرستان سوادکوه و بخصوص شهر زیراب را به کمک پهپادهای شناسایی زیر و رو کرده اند تا شاید بتوانند ردی از نیروهای حامی رزمگاه کماندو بیابند اما تا این لحظه به نتیجه ای نرسیده اند . بگفته یکی از ماموران انتظامی شهر تیمهای عملیاتی از استانهای دیگر و با امکانات گسترده عازم منطقه شده اند و ازادی عمل در هرگونه برخورد با افراد داخل جنگل را دارند .
اما نظر مردم عادی و اهالی روستاهای اطراف رزمگاه جالب و شنیدنیست . اهالی اعتقاد دارند عامل اتفاقهای اخیر خود نیروی انتظامی است که با انجام این کارها قصد تخریب وجهه نیک نیروهای رزمگاه در بین مردم را دارند تا بتواند با همکاری مردم برخوردی جدی و  نهایی با نیروها  و هواداران رزمگاه داشته باشد
Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 نظرات

Leave a Reply

نظرات و پیشنهادات شما در مورد این مطلب و خبر