جو فوق العاده امنیتی در سوادکوه مازندران و حضور پهبادهای نظامی بر فراز آسمان رزمگاه کماندو ایران

سواد کوه مازندارن تبدیل به پادگان نظامی شده است!!!!
از اهالی شهرهای سواد کوه ( پل سفید ، آزادمهر، و به خصوص زیراب) خبرهای زیادی از تجمع بسیار نیروی های انتظامی و سپاهی در منطقه می دهند!!!!
در آسمان آزادمهر و زیراب از صبح امروز پرواز هلی کوپتر های نظامی قابل مشاهده است!!


تعداد زیادی از مردم پرواز متعدد پهبادها را بر روی جنگلهای زیراب و بالا زیراب به چشم مشاهده کرده اند!!!
بنا به مشاهدات و گفته های مردم پهباد ها بر دو نوع هستند .پهبادهایی که برای تصویر برداری هستند.و دیگری پهبادهایی که شکل ظاهری آنها شبیه هواپیماهای کوچک هست و کاربرد نظامی دارند!!!
در چند روز اخیر در منطقه سواد کوه و در مکان رزمکاه کماندو که تا به اکنون چندین مرتبه مورد حمله چند هزار نفری نظامیان سپاه و یگان ویژه از سال ۱۳۹۱ تا به اکنون بوده.در گیری های پراکنده و گاه گسترده گزارش شده.شاهدان محلی از صدای پراکنده شلیک گلوله و همین طور انتقال آثار و بقایای ماشین و چند لودر و بولدزر کاملا سوخته شده از دل جنگل و منطقه رزمگاه کماندو سخن گفته اند.
و نیز از چند روز گذشته دستگیرهای گسترده و گاه ضرب و شتم و هجوم به منازل مردمی دیده شده است!!!!

هیچ کدام از مقامات قضایی و انتظامی پاسخگو نیستند.
و حال اینجاست تمامی بازداشت شدگان از جمله مهندس یحیی غفوری مدیر عامل شرکت تعاونی یاوران دهکده در سوادکوه، مهندس محمد رضا ولی نژاد و مهندس غلام رضا تقیان از اعضا هیئت مدیره همان شرکت تعاونی و از مدرسین دانشگاه و نیز مجید مومنی که با هجوم‌به منزلش و ضرب و شتم وی و همسر و فرزندان خردسالش و بدون هیچ حکم ورود توسط نیروهای اطلاعات بازداشت شده اند ، از همه حقوق قانونی خود محرومند. وهمچنان بدون اجازه ملاقات و حتی تماس باخانواده هایشان و بدون حق داشتن وکیل و حتی بنا به بعضی خبرها بدون یک وعده غذا در سومین روز بزداشت خود در پاسگاه پل سفید سواد کوه به سر می برند!!!!

Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 نظرات

Leave a Reply

نظرات و پیشنهادات شما در مورد این مطلب و خبر